پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
TeamViewer _3_6_5523
نوشته شده در سه شنبه 28 شهريور 1391
بازدید : 33173
نویسنده : امیر

اخرین ورژن نرم افزار اموزشی تیم ویوور, پرسرعت و سبک:


javahermarket


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,



طراحی رادار تشخیص افراد از پشت دیوار
نوشته شده در جمعه 10 شهريور 1391
بازدید : 137864
نویسنده : امیر


بسیاری از اختراعات بشر ناشی از نیاز هایی بوده که بشر در طول تاریخ حس کرده و یا آرزو کرده که ای کاش وسیله ای بود که … و این شروع یک ایده و نهایتا عملی کردن اون ایده می شد. اما شاید شما هم شنیده باشید که ایده "تبلت" ابتدا در یک فیلم سینمایی اونم چند سال پیش دیده شده. این یعنی بخشی از اختراعات امروزی بشر، دیگه صرفا ناشی از نیاز نیست بلکه حاصل تخیلات انسان هم هست.
مسلما در فیلم های جاسوسی و پلیسی بیشترین دستگاه های عجیب و غریب رو دیده اید. این بار هم یک دستگاه جدید در University College London در دست طراحی می باشد. محققان این دانشگاه موفق به طراحی راداری شدند که قادر به شناسایی افراد از پشت دیوار است. در واقع این دستگاه ، تغییرات فرکانس رو تشخیص میده و کاربر رو قادر به شناسایی اشیا و یا فرد در حال حرکت می کنه.

درون این رادار یک گیرنده رادیویی وجود داره که در بردارنده دو عدد آنتن و یک بخش پردازشگر سیگنال است. محققان می گویند که این رادار قادر به تشخیص سرعت ، جهت و مکان فرد پشت دیوار می باشد. قطر دیوار هم تا ۳۰ سانتی متر باشه بازهم قابل شناسایی است. جالب اینجاست که این دستگاه خودش قابل شناسایی نیست چون به هیچ وجه از خود سیگنال رادیویی منتشر نمی کنه.

محققان امیدوارند که این رادار روزی به عنوان یک دستگاه جدی در عملیات نظامی مورد استفاده قرار گیرد. از نظر من اگه این رادار به اندازه ای هوشمند بشه که بتونه حتی حرکت ریز ماهیچه های تنفسی رو حین نفس کشیدن تشخیص بده (به منظور شناسایی افرادی که پشت دیوار نشسته یا ایستاده اند) می تونه به یه ابزار مناسب در عملیات های نظامی تبدیل بشه.

javahermarket


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , ,



اولین تلویزیون ۴K و ۳D توسط LG با اندازه ۸۴ اینچ
نوشته شده در جمعه 10 شهريور 1391
بازدید : 132347
نویسنده : امیر


شرکت LG به تازگی محصول جدید خود را از سری تلویزیون های Ultra Definition با اندازه ۸۴ اینچ معرفی کرد. این محصول اولین تلویزیونی میباشد که با این اندازه دارای رزولوشن ۴K و قابلیت نمایش سه بعدی (۳D) میباشد. پنل بسیار بزرگ این تلویزیون دارای رزولوشن تصویر ۲۱۶۰*۳۸۴۰ میباشد که به طور معمولی چهار برابر بیشتر از رزولوشن تلویزیون های ۱۰۸۰p یا Full HD میباشد.



اسم این محصول ۸۴LM9600 میباشد و به همراه سینمای سه بعدی LG عرضه میشود و همان طور که از نامش پیداست قابلیت سه بعدی را برای این تلویزیون به ارمغان میاورد. برای مشاهده محتوای سه بعدی بر روی این دستگاه لازم است که از عینک های مخصوص سه بعدی استفاده نمایید.

مشخصات و رزولوشن این تلویزیون بر روی کاغذ بسیار عالی به نظر میرسند اما در حقیقت محتوای بسیار کمی در دنیا وجود دارد که از رزولوشن ۴K پشتیبانی میکنند و این بدین معنی است که شما در خوشبینانه ترین حالت نیز باید در اکثر اوقات تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰p بر روی یک نمایشگر ۸۴ اینچی مشاهده کنید. قیمت این دستگاه نیز ۲۲٫۱۰۵ دلار میباشد و باعث میشود قشر وسیعی از افراد توان مالی خرید آن را نداشته باشند. اما اگر شما مقدار زیادی پول اضافی در اختیار دارید و میخواهید بهترین تلویزیون جهان را در اختیار داشته باشید خرید این محصول گزینه مناسبی برای شما میباشد. این محصول LG از ماه آینده در خارج از کره جنوبی و در قاره های آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و آمریکای لاتین عرضه میشود.

javahermarket




Up Mouse، محصولی جدید برای کاهش آسیب های دست
نوشته شده در جمعه 10 شهريور 1391
بازدید : 116610
نویسنده : امیر


یک محقق دانشگاه کلمبیا که در پی استفاده مداوم از ماوس معمولی دچار عارضه صدمات کشیدگی مکرر(RSI) شده بود، دست به ساخت نوع پیشرفته‌ای از این دستگاه زده که بجای فشار دست به پایین برای اجرای خواسته، انگشتن به سمت بالا حرکت می‌کنند.



ماوس جدید دانیل بنامی "آپ ماوس" نام داشته که در آن دکمه‌های کلیک در بالای انگشتان قرار گرفته‌اند. در یک ماوس معمولی، نیروی فشار با استفاده از تاندونهای فلکسور ایجاد می‌شود. این عضلات منجر به بسته شدن دست می‌شوند.با آپ ماوس، نیروی مورد نیاز برای کلیک کردن توسط اکستانسورها تامین می‌شود که برای باز کردن دست مورد استفاده هستند. این کار باعث یک حرکت متفاوت شده و می‌تواند درد ایجاد شده توسط RSI را کمتر کند.

بنامی برای آزمایش این ایده دست به ساخت یک نمونه پیش‌ساخت زیبا از این ماوس زده است. ازآنجایی که وی از درد ایجاد شده توسط یک ماوس معمولی رنج می‌برد، توانست از شرایط خود برای آزمایش میزان کاهندگی درد توسط این دستگاه استفاده کند. وی پس از سه ماه استفاده از این دستگاه، کارکرد آن را عالی توصیف کرد. این مبدع آمریکایی برای آزمایش سودمند بودن این دستگاه برای افراد پیشنهاد کرده که انگست اشاره را بر روی یک ماوس معمولی تا ۱۰ بار بالا ببرند. اگر این شیوه برای آنها احسااس بهتری را به ارمغان می‌آورد، در آن زمان این جایگزین برای آنها جوابگو خواهد بود.





یکی از ویژگیهای غایب در این نمونه، چرخ اسکرول است که بنامی در حال کار بر روی آن است.این ماوس برای هر دو گروه راست و چپ دست قابل انطباق اس

javahermarket


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , متفرقه , ,



iPhone 5 و پردازنده‌ ی ۴ هسته ای محصول سامسونگ
نوشته شده در جمعه 10 شهريور 1391
بازدید : 149675
نویسنده : امیر

 

 


گوشی‌های هوشمندی که دارای پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای هستند در ربع چهارم سال ۲۰۱۲ بیش از پیش عمومیت پیدا می‌کنند. با عرضه‌ی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل یعنی iPhone 5 و همچنین چیپ‌ست چهار هسته‌ای کمپانی Qualcomm این روند سریع‌تر می‌شود.



هنوز به طور رسمی خبری مبنی بر استفاده از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای در گوشی iPhone 5 منتشر نشده اما پیش از این شایعاتی شنیده‌ایم که حدس و گمان‌ها را تقویت می‌کند. طبق یکی از شایعات، مهندسین Cupertino چندی پیش مشغول آزمایش کردن پردازنده‌ی A6 در کارخانه‌ی TSMC بودند. آخرین خبری که به دست ما رسیده این است که پردازنده‌ی نسل بعدی، A6 توسط کمپانی Samsung ساخته خواهد شد و اکنون منابع خبری می‌گویند A6 چیزی جز یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای و تصحیح شده‌ی سری Exynos 4 نیست.

javahermarket


:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,