پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ویدیو: تست ضربه پذیری تلفن سونی اریکسون Xperia Active
نوشته شده در شنبه 19 فروردين 1391
بازدید : 65671
نویسنده : امیر

اگر چه با جدایی سونی دیگر اسم «سونی اریکسون» را زیاد نمی شنویم، اما دیدن این ویدیو از تلفن Xperia Active خالی از لطف نیست.

این تلفن یکی از آنهایی است برای زندگی در شرایط سخت ساخته شده. از نظر مشخصات فنی شما برتری ویژه ای در آن پیدا نمی کنید. یک نمایشگر ۳ اینچی با رزولوشن پایین 320 در 480 پیکسل و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی.

اما وقتی به هیکل و قیافه اش نگاه کنید، متوجه می شوید که این محصول با دیگر مدل های رایج بازار تفاوت دارد: ضد آب، ضد خاک و ضد ضربه.

به گفته سازنده، نمایشگر لمسی آن حتی در هنگام خیس بودن هم به خوبی کار می کند. اما در نهایت اگر میخواهید ببینید این تلفن تا چه حد در مقابل ضربه مقاوم است، کافی است ویدیو ادامه مطلب را ببینید

javahermarket


:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,



بالاخره: اینستاگرام برای اندروید‎ ارایه شد
نوشته شده در چهار شنبه 16 فروردين 1391
بازدید : 315601
نویسنده : امیر

یکی از معدود اپلیکیشن های فوق العاده که سرویس خود را محدود به iOS کرده بود، برنامه عکاسی اینستاگرام بود. این برنامه با افکت ها و شبکه اجتماعی داخلی ش آنچنان کاربران را به خود جذب کرده بود که طی مدت کوتاهی جزو محبوب ترین اپلیکیشن های iOS شد. و بیش از ۲۷ میلیون بار دانلود شده بود.

چندی پیش شما را در جریان آماده شدن نسخه اندرویدی این برنامه قراردادیم و اکنون روز موعود فرا رسیده است. تمامی کاربران اندروید میتوانند هم اکنون از این برنامه استفاده کنند. نسخه اندروید این برنامه تمامی افکت های اصلی را دارا میباشد، اما طبق گفته تیم سازنده فعلا از برخی قابلیت ها مانند Tilt Shift و blur خبری نیست، هرچند قول داده شده که در آپدیت های بعدی این امکانات هم اضافه شوند تا نسخه اندروید و iOS هیچگونه تفاوتی با هم نداشته باشند.

همانطور که گفتیم این اپلیکیشن که تقریبا یک سال و نیم از عرضه آن برای سیستم عامل اپل میگذرد، موفق شده بیش از ۲۷ میلیون کاربر را جذب خود کند؛ اما هم اکنون با آماده شدن نسخه اندرویدی، پیش بینی میشود این استارت آپ، به رقم 100میلیون کاربر برسد، اهمیت این رقم را زمانی بیشتر متوجه می شوید که بدانید فیسبوک پس از گذشت چهار سال از فعالیت خود موفق شد این تعداد کاربر را جذب کند.

اگر تلفن همراه شما دارای اندروید 2.2 یا بالاتر است هم اکنون به گوگل پلی بروید و این اپلیکیشن را به رایگان دانلود کنید . لذتی متفاوت از عکاسی در انتظار شماست

javahermarket


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,



هارد دیسک قابل حمل وسترن دیجیتال با دو پورت FireWire 800
نوشته شده در چهار شنبه 16 فروردين 1391
بازدید : 360
نویسنده : امیر

این هارد دیسک اکسترنال جدید شرکت وسترن دیجیتال است که My Passport Studio نام دارد و با ظرفیت ۲ ترابایت وارد بازار می شود. این حافظه دارای یک پورت USB 2.0 است، اما نکته ای که آن را نسبت به بقیه مدل های بازار متفاوت کرده وجود دو پورت FireWire 800 است که به شما اجازه می دهد با سرعت زیادی اطلاعات خودتان را روی آن منتقل کنید.

علاوه بر آن امکاناتی مانند رمزنگاری سخت افزاری و یک نرم افزار دیگر برای محافظت از اطلاعات روی آن تعبیه شده که البته این امکانات را روی مدل های زیادی در بازار می بینیم. اما چرا دو پورت FireWire 800 روی آن قرار گرفته است؟ شما می توانید چند تا از این هارد دیسک ها بخرید و آنها را مانند زنجیر به هم متصل کنید. وقتی یکی را به کامپیوتر متصل می کنید همه آنها با هم در کامپیوتر شما دیده می شوند.

این هارد دیسک در واقع کاربران سیستم عامل مک را هدف گرفته اما کاربران ویندوز هم به خوبی می توانند از آن استفاده کنند. به شرطی که کامپیوتر مورد استفاده شان به پورت Firewire 800 برای انتقال اطلاعات مجهز باشد. در غیر این صورت، خرید این حافظه مزیتی نخواهد داشت.

این هارد دیسک قابل حمل با قیمت ۲۹۹ دلار وارد بازار می شود

javahermarket


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , ,



ورود گوگل به کارزاری تازه: فروشگاه آنلاین تبلت
نوشته شده در چهار شنبه 16 فروردين 1391
بازدید : 922
نویسنده : امیر

سال گذشته که گوگل تصمیم خود مبنی بر خرید موتورولا را اعلام کرد، بسیاری از آدم‌های خبره پیش بینی می کردند که گوگل هیچ خیالی برای تصاحب موتورولا ندارد،‌ بلکه برای به دست آوردن پتنت‌ها است که بخش موبایل موتورولا را می‌خرد. اما در سمت دیگر عده‌ای معتقد بودند که ممکن است لری پیج به این نتیجه رسیده باشد که گوگل باید وارد کسب و کار گجت‌ها بشود. استناد این گروه بر این بود که اپل با سیستم یکپارچه‌اش، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایی بهتر از گوگل درست می‌کند و شاید گوگل هم باید رویکرد مشابهی را اتخاذ کند.

در مدت زمانی که از اعلام این خرید بزرگ می‌گذرد، بیشتر و بیشتر این نظریه به واقعیت نزدیک شده که در حقیقت، لری پیج خواهان ساخت گجت است. به گزارش وال استریت ژورنال، آخرین شاهد این مدعا، آن است که گوگل در حال برنامه‌ریزی برای گشایش یک فروشگاه اینترنتی تبلت است که در آن تبلت‌های اندرویدی را عرضه خواهد کرد. در ابتدا، گوگل در این فروشگاه به عرضه تبلت‌های شرکای سخت‌افزاریش، مثل Asus و Samsung خواهد پرداخت. ولی ممکن است تبلت‌ها با نشان تجاری مشترک و درج نام گوگل بر روی آنها، برای فروش گذاشته شوند. و سپس، وقتی قرارداد خرید موتورولا نهایی شد، فروشگاه آنلاین گوگل، تنها به فروش تبلت‌های گوگل خواهد پرداخت. 

اما بگذارید کمی دقیق تر به بررسی این موضوع بپردازیم. لطفا در ادامه مطلب باماهمراه باشید.
 

javahermarket


:: موضوعات مرتبط: اطلاعات , ,